niedziela, 18 czerwca 2017

Wiara w magię i anioły

Pewnego wieczoru trafiłem aż do domu w pobliskim mieście, dokąd miałem dopiąć celu odczyty dla trzech przyjaciółek. Wszystkie sesje przebiegały bardzo odpowiednio, natomiast wyczułem, że jedna z dziewczyn daleko bardziej pragnie zobaczyć swoich zmarłych aniżeli pozostałe. Moje anioły powiedziały mi, iż Kate – naprawdę się nazywała – na co dzień rozmawia ze swoimi aniołami. Poprosiła, tak aby jej się ukazały, mimo to pustka takiego się nie wydarzyło. Bezskutecznie próbowała i nawiązać baza ze swoją zmarłą matką. Traciła przedtem wszelką nadzieję a zaczęła zaprzeczać w środku bytowanie nieba. – Cieszy nas zapał Kate, niemniej jednak blokuje ją jej własna zniecierpliwienie – przekazały mi anioły. Ujrzałem więc, jakim sposobem Kate klęczy również modli się, powtarzając wiecznie: „Mamo, proszę cię, ukaż mi się wreszcie. Chcę się urobić, że pełnia jest z tobą do wnętrza porządku”. Powiedziałem o tym Kate, dostarczając jej tym samym dowodu na życie aniołów (jeśli negacja logiczna one, nie wiedziałbym tego). Bardzo ją to poruszyło. Zrozumiała, że lęk był jej główną przeszkodą – w ten tryb ogromnie się bała, że w tej chwili nigdy nie zobaczy swoich bliskich, że de facto nie mogła nawiązać spośród nimi kontaktu.Błaganie o asystent i ślad spośród nieba negacja logiczna ma najmniejszego sensu – musisz prognozować pomocy zaś prognozować znaków. Gdy zachowujesz otwartość, zwiększasz swoje szanse na przyciągnięcie dobra. Silna tęsknota negacja logiczna jest oznaką otwartości, jednakowoż lęku, gdyż towarzyszy jej brak wiary w owo, że twoje pragnienia zostaną spełnione.Jak wspomniałem wprzódy, aniołom trudno jest się przeszyć wskroś fobia, jaki sprawia, iż zamykamy swój intencjonalność a negacja logiczna potrafimy rozluźnić się na pomoc. Nauczyłem Kate specjalnej techniki wizualizacyjnej, służącej podnoszeniu własnych wibracji. Anioły przebywają do wnętrza wyższych wibracjach aniżeli my, toteż najprostszym sposobem na unia się spośród nimi jest wzniesienie własnej energii zbyt pomocą wizualizacji. Pamiętajmy o tym, iż my dodatkowo jesteśmy istotami światła. Gdy wyobrażamy sobie, iż całe nasze trup jest wypełnione światłem, dostrajamy się do światłości w niebie, za pośrednictwem czemu możemy nawiązać w wyższym stopniu własny kontakt spośród aniołami. Zachęciłem Kate, by wypowiedziała następujące słowa: „Jestem światłem, ty jesteś światłem, my jesteśmy światłem” – kierując je aż do swoich bliskich tudzież aniołów. Afirmacja ta przypomina, iż wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni. Po wysłuchaniu moich wskazówek, Kate zamknęła oczy oraz po razu jednego najważniejszy ujrzała swoje anioły. W swoim umyśle ujrzała tak jak duszę swojej matki. Okazało się, że wystarczyło, by zajrzała do swojego wnętrza, żeby mogła zwiedzać owo, czego wypatrywała na zewnątrz. – Teraz rozumiem – zwróciła się do mnie spośród twarzą zalaną łzami. – Podchodziłam do tego wewnątrz niewłaściwy sposób. Dzięki Kate uświadomiłem sobie, że mogę spośród łatwością pomóc innym ludziom do wnętrza nawiązywaniu kontaktu spośród aniołami.

- W górach się gada, iż baca owo umiał „pocynić”. To był istota ludzka piękny oraz zaufany. Taki lekarz i alchemik, jest dozwolone ażeby rzec. Do baców się po radę szło także po ratunek w chorobie. Każdy baca proch swoje wielkie zawiłości również ich nie zdradzał - opowiada pan domu spośród Ochotnicy Górnej, malowniczej wsi do wnętrza paśmie Gorców. Niemal wobec każdą strzechą wspominają po tej stronie Bulandę, pasterza i maga, którego opinia przetrwała w opowieściach.– On to musiał dysponować spółkę z samym diabłem, bowiem całokształt wiedział, co plus gdzie się zdarzyło, co więcej kiedy na własne oczy nie widział. Mówili, że owo w pojedynkę Zły mu donosił – podpowiada miejscowa bajarka natomiast sypie legendami o tajemnych sprawkach gorczańskiego bacy.Józef Michałek, baca spośród Beskidu Żywieckiego, podkreśla, iż pasterska znajomość - hermetyczna plus niedostępna - przetrwała do dziś.- Żaden baca o tej sferze negacja logiczna będzie opowiadał, skoro bacowską legendę buduje aureola tajemnicy. Ta noeza jest później używana, tudzież populacja w wielu przypadkach zwracają się o poparcie w różnych sprawach. Niestety niemało złego robią różnej maści znachorzy, którzy bazują na ludzkiej naiwności. Tymczasem inteligencja bacy płynie spośród doświadczenia zaś dziedziczonych przekazów – opowiada. Podkreśla w tym samym czasie, iż działania takie opierają się jeno na białej magii, inaczej tej, która służy dobrym celom zaś nie wyrządza krzywdy.Juhasi spośród Beskidu Sądeckiego widzą acz w środku czarodziejskich sprawkach siły piekielne.– Ej, wielu takich było oraz jest aż do tej pory co umiało czarami poważnie zaszkodzić. Taki baca czarodziej to musiał opisać się, po której jest stronie: boskiej innymi słowy diabelskiej. Bez wątpienia, ci potężniejsi owo pakty spośród samym diabłem zawierali. I owo nie żadne bajania, natomiast prawdziwość, bo wielu na oczy widziało, co umieli poczynić. Ten, co się w środku potężnej magii „babrał”, musiał znajdować się po ciemnej stronie mocy – opowiadają.Znawcy folkloru Beskidów także podkreślają demoniczną stronę bacowania.– Temat bacowskiej magii jest w pewnym sensie tematem przeklętym a niedostępnym. O tym się na głos negacja logiczna mówi. Przecież konszachtowanie z diabłem lub użycie magii jest powiązane spośród kultem satanistycznym. A zasoby ludzkie gór - w rzeczy samej niezwykle spośród Kościołem związani - ale swoje problemy zawierzali negacja logiczna księdzu, zaś bacy, diametralnie wiedząc, z jakimi mocami spółkuje – opowiada folklorystka również mieszkanka karpackiego przysiółka. Trudno po tej stronie przyuważyć rozmówcę, jaki czarodziejską rozmiar bacy podawałby w środku wątpliwość.- Nikt chociaż negacja logiczna chce informować szczerze, ponieważ tędy chodzi o moce potężne. To negacja logiczna bajki dla dzieci, tudzież poważne sprawy. Moc bacy brała się spośród diabelskich konszachtów. I po tej stronie wątpliwości negacja logiczna ma – przekonuje starszy pasterz spośród Wierchomli. Na górskich halach, w środku towarzystwie baców, spędził kilkadziesiąt sezonów również niejedno widział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Handel perłami

Podział na perły naturalne i hodowane utracił nuże swoje pierwotne obrączkowanie dla większości kupujących z uwagi na atrofia pozyskiwania ...